tisdag 24 augusti 2010

Stockholm i mitt hjärta









Laban har blivit en liten globetrotter. I helgen flög vi till Stockholm och Laban hängde med. Han fick åka i sin nya bur i bagageutrymmet och det fungerade väldigt bra. En fantastisk liten valp som viftade glatt på svansen när vi möttes vid specialbagaget. Kul med en sån anpassningsbar Laban.


I Stockholm besökte vi vänner till matte, mysigt. 

Första natten bodde vi på hotell. På ca 3 sekunder hade Laban hittat en gammal sliten nalle under sängen, sisådär med städningen kan man misstänka.
Hallå, nån har glömt en nalle här. Får jag den?
Inne i Stockholm så blev det en hel del promenader längs med Norr Mälarstrand. Massor av spännande dofter och hundkompisar. 
Spännande med så många människor, hundar och dofter. 





Västerbron en helt ok bro den också
Japp, det funkar att busa i Stockholm också
Vi hade en riktigt bra helg med trevligt sällskap och god mat. Hemma hos Sarah och Jonas njöt Laban, ett riktigt sockparadis. 
Ge den till mig, jag vill ha sockan
Underbart att resa runt med min egna säng, sov gott där.
Marcus tog med Laban till Gärdet på flyguppvisning, tyvärr inga bilder från det. Men grabbarna grus verkar ha haft en riktigt skön eftermiddag. Fortsatte till Djurgården och sen lite förortshäng. Skönt med lite omväxling tyckte Laban. Sov gott efter de intensiva grabbaktiviterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar